Monday, June 13, 2011

good bye MarComm

hai readers kesayangku..amboi ni nk bodek ker hape?  yer betol lah aku sayang korang..ikhlas maa..
aku kat opis lagi time nie..arini balik lewat sikit...
ermm sedey nk tulis ni tapi nak kongsi jugak ngn korang kat luar sana..
nampaknya lagi 2 minggu jer aku akan berkhidmat di pejabat ini..yer di MarComm iaitu Pejabat Pemasaran dan Komunikasi..kat UPM Serdang...huh hampir setahun jugak lah aku mencari rezeki kat sini..banyak benda yang aku belajar...dari zero to hero lah .hihi..aku hepy tapi ade masanya aku stress..
nasib aku ade 2 sahabat yang sama kepala dengan aku iaitu syda n syifa..yer 2 insan ni macam anugerah tuhan pada aku...kami selalu bertiga..lunch sama..lepak sama..kutuk orang pun same2 ga..muahahaha bestnya tambah dosa..subhanallah..kejinya ko ayu....

lepas ni xdapat dh aku lepak ngn korang kat maulana petang-petang pas balik keja yang selalu kita buat tuh...tak dapat nk makan sate n ciken wing dah..ouhh banyak betol kenangan ngn korang..dan tak dapat jugak kita g holiday same-same cam kita pergi p.dickson aritu..memang gempak ......aku rase korang pun sedih kan aku nk tinggalkan korang..tapi nak buat camne..aku kena teruskan niat murni, ikhlas ni..wakaakaka

kepada member-member opis lak..lepas ni korang kena laa beli cekelat sendiri sebab aku dh blah..aku dh tak leh jadi stok korang..yerla aku kn selalu jadi stok mintak cekelat...
pastu korang dah xpayah dengar bising..sebab mulut aku kan bising n suke melalak..hahaaha best taw buat bising....
lastly...dapat gak aku merasa duit engan titik peluh aku sendiri......

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....