Saturday, March 30, 2013

start cuti.. yeahh

Salam .. 

arini aku last kje. waaa banyak syokk ^_____^ sebab esok ahad kan.. aku apply cuti ari isnin sampai rabu.. heaven nyer xpayah nk cerita laa kan.. best. hahahaha ingt senang ke boss aku nk luluskan cuti tuh..berbunga-bunga lah hati ni dapat jugak restkan badan ni.. dah lemau .. 6 hari keja.. isnin sampai sabtu kan..arini kje full day lak tu.. adeh ... letih xhingat.. aku bru je bgn tdo ni.. baru xbaru laa ade laa tdo 1jam td.. badan dah rase fresh skit.. tetibe rase bosan dah pulakk xtaw nk wat ape.. so bermalas-malasan laa aku kt atas katil ni ...skg ni ngh layan lagu dangdut kat you tube. hehehe sape kate aku xlayan dangdut best ape...ekekek rase dah lme xlepak kt karaoke.. dlu ngn si zila tu sealu lah layan lgu dangdut. tp skg dah xde mase da.. zila pun xde sni .. dah balik negeri die kan.. so xde laa mase nk enjoy-enjoy cam dlu...

td balik kje aku lepak ngn mbr aku .. sape lgi law bukan ijad...lepak kt benteng lapik biru.. aku mkn mee goreng ngn tea o ais jd laa utk arini kan.. kenyang gak.. lepas semua ade lepak .. maksud aku mbr kelas jugakk. so td mcm ala-ala reunion kecil-kecilan la. ahaks.. dah lame xlepak cam tu tp aku gerenti esok semua mbr aku ade . yess  xsabar nk jumpe korang .....

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....