Wednesday, September 15, 2010

1 Syawal..




Salam buat semua..dalam sedar xsedar sudah masuk raya keenam..dan raye keeenam nie gak aku mula masuk keja..tapi kat opis xramai yang mula keja lagi..semua nyer dalam mood raya..ermm lari topik lak..aku nk cite la kan serba sikit kenangan raya 2010 nie..yela..tahun lepas aku bergelar student tp skg aku dah bekerja..duit raye pon dah xdapat..
waktu dulu2 ley r dapat rm200 wit raye..tapi tahun nie dapat rm60 jer...jadilah daripada xda kan..hehehe..
sape yang xnak duit..mmg gile kan..ahaks
tahun nie aku lak kena bg anak buah wit raye..best gak rasenyer bagi wit kat org kan..ase cam diri tu bnyak wit sangat..hahaha...ermm korang layan la pix2 yang sempat aku snap time raye ari tu..mmg best!! dr sesi tangkap gmbr sampai la beraye sakan.....hehehe
my big family




       

keluarga bahagia


family akak aku yg sulung (nyah)
family yang

family akak de

geng surau bujang..

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....