Friday, April 5, 2013

My Graduation day :)



Hai.. heloo assalamualaikum… ^_^
Harini nk cite panjang lebar pasal majlis aku td… hep hep hooreyy mmg seronok x terkire akhinya aku dapat jugak diploma.. taraaa hah ni yg aku nanti-nantikan kan.. alhamdullilah majlis berjln dgn lancar dan awesome bagai ! seronok .. yg hadir Cuma mak ayah dan amir. Syukur dapat jugak mak n ayah dtg ke majlis aku ni buat kali kedua sbb before ni entry aku ade cite pasal konvo jugak kan but tu utk sijil lah tahun 2010. Dah basi cite tu.. hihi kire ni  kejayaan dalam hidup aku yg aku kecapi. Syukur alhamdullilah padaMu Ya Allah.

Start mjls td dalam kul 8.30 mcm tu.. perjalanan majlis pun ok.. first kena berkumpul dekat dataran premier.. huwaaa member-member kelas aku memamg cun dan hensem la..rinduu sgt kt dieorg.. hihihi ^_^ . sakan bergambo beb … bile perarakan masuk graduan pun leh tgkap gambo .. biase lah bile org gile camera cam aku ni.. pantang Nampak kamera je kan. Hihi .. then masuk ke dalam dewan jubli. Aku duduk sebelah zila dan akma .. sape lagi my bestfren lah..  @_@ ..majlis berjalan lancar..lepas ucapan dr VVIP .. terus je para graduan kena stndby utk naik atas pentas kan.. ooopss lupe.. aku sidang ke3 so jabatan aku bersama jabatan kejuruteraan awam dan jabatan kejuruteraan mekanikal. Agak lame jugak name dipanggil sebabnya jabatan kiteorg last sekali.. rase nebes lak tetibe bile turn ddah semakin hampir kan… ahaaaaa….tibe dada ley dup dap dup dapp.. rase macam nak amik final exam pulak.. hhahahahhaha.. then aku pun beratur menunggu giliran utk naik pentas.. petugas-petugas pun ade , semak jubah kiteorg ok ke x.. hahaha then name aku dipanggil NOR HIDAYU BINTI ZAMBERI .. aku pun time tu dah standby kat atas pentas.. so berjalan lah aku menuju ke garisan penamat VVIP utk amik diploma tuh. Tetibe ape yg aku plan . hancur.. berdebor-debor dada beb! Aku jln je tak ingt aku tgk cameraman depan tu ke x.. sedar2 eh aku dh turun .. pantas nyer… strategi yg aku ngn zila buat kat bwah semua nyer lupeee.. maksud aku .. aku ngn zila dah plan ,, nk tgk cameraman lame-lame time kat pentas tuh .. ekekekek.. ckp je tp lupee weii bile dh dok kat atas tu ribuan mata yg dok tgk kite.. dah turun aku terus msj amir , adik aku tnye die nmpak aku x.. die namapakk n cakap aku not bad !! yeahhhh oke lah tu kan… >.<



Lepas je abes sesi tu.. so kire abes lah majlis kan.. para graduan pun keluar.. huh xsabar jumpe mak ayah.. nasib laa time nk kua tu mmg ayah standby dah tgu aku. So xpyah susah-susah nak cari.. hari mmg hot sgt ! yelah nk dekat kul 12 tenghari.. peluh toksah nk cakap la.. aku jumpe mak ayah n amir.. cam biase tgkap gambar.. hahaha ni part yg best.. adik aku xreti beli bungaa hehehe… org laki kan.. semua xtaw.. so kirenya aku pegi pilih bunga kat kedai-kedai bunga tuh..pastu suh die beli.. senang kan..heheh tp mmg kena berterima kasih lah dekat adik aku .ribuan terima kasih sgt dekat kau sebab kau bawak mak ayah kt majlis aku.. nasib ko ada… law x sian mak ayah kan… thnks bro . I love u ! lepas tu  sesi bergambar.. biase lah bergambar 1 famili even xlengkap pun .. yg ade aku mak ayah n amir.. 4 org je.. sedih L tp not bad lah kan…after tgkap gambar.. aku jumpe kengkawan aku.. tgkap gmbar ramai.. ni laa gambar nyer.. heaven kan ! hehehe
QIP 6



No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....