Saturday, September 4, 2010

time xkeja... :p


27.6.2010-bngun pg..mandy pastu mak  aku ajak g kedai...balik masak..kena masak awal2 sbb arini  adik bongsu aku amer nk balik asrama dah....pas masak ..lepak dlm bilik ..tgk cite korea..hahah xsangke kan aku pon layan korea...sbb time ak dok uma sewa aku ske kutuk2 dak uma yang layan korea..hahaha e2 r tuhan kn dah cakap law kiter kate org..kejap or lambat benda tu kina kat batang idung sendirik..hahaha padan muka ayu.. pastu tdo..ptg tuu tdo lame sampai kul 7.30pm....lepak2 tgk tv..masuk bilik n then tdo balik..e2 la kehidupan seorang penganggur..
30.6.2010- pagi bngun kul 10...alamak terlepas subuh laa wei..ermm taubat ayu taubat....aku mandy pastu g kedai mak..arini aku g pekan sbb nk d=g cuci gambo sbb esok aku punyer lesen P dah mati...siap2 g pekan ikot jln RE ...KUl 11 sampai pekan..g bsn sbb nk cucuk wit yg azizi jb bg...aku kuar rm30 jer..jimat2 naseb laa die ade bg aku wit....pastu g cuci gmbo...g cc...lepak lame 2 jam xsilap...pastu lapo laa..penin kepala...aku kua trus g kfc..order snack plate n cheese weges,,air milo...lapo2..pastu kul 2.10..balik lalu kut jln re gk..sampai uma tgk tv cte alissa kat tv3...mandy solat zohor..tdo...arini tdo kejap jer sbb paneh laa..xley tdo..ermm aku solat asar , tgk tv sambil lipat kaen..pastu kak chik ngn opah cu datang uma ajak wat kenduri tahlil..ermm opah cakap badan aku nek...ermm cam ne aku ase dah kurus sikit..xpe relax ayu..ko tetap comey..hahah opah cakap aku putih..hahah xley blah..tp hakikat nye aku memang putih xla itam sgt..mbr pon cakap aku kulit cerah aper..hahaha bangga plak....poyo 2..mcm guud2 jer ayu nie...wakakak :p....pastu aku mandi n solat maghrib..aku men games kat blik bawah sampai laa aku wat coretan kat netbook aku yang tersayang nie..aku dah pikirkan name nyer ialah..pepel comey...sbb tuan nye comey..motor aku plak namenya..suria perkasa itam @ manje..heheheh

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....