Friday, February 25, 2011

UJIAN ALLAH

Pagi jumaat yang agak-agak hening....
tp air mata yg suci ini cepat benor nk gugur nyer kat pipi aku yang putih melepak nie....
(putih sbb pakai krim pencerah)
maybe sb smlm dah tahan..so pagi nie air mata itu pon dah tak tertahan nk guggur kan..
so nk jatuh sgt jatuh laaa.....x heran....
so ngis dlm keadaan sembunyi....OMG cm mane tu yer......

iyer aku taw semua salah aku...tp please aku kuar dengan kawan laki + pompuan.....
balik lmbat??  iyer balik lambat sikit laa dalam 11.45.....iye mmg lewat..adat laa dah tumpang orang...tp mmg salah aku sbb tak inform die...serius aku lupe....lupe sangat....betapa bodoh nyer aku.....redha jer laa maybe nie ujian Allah bg kat aku.. biar laa aku redha je YaAllah.....................

2 comments:

Blogger Addict said...

ala cian nyer dia.....

ayuhidayu said...

mmg patot dikesiankan pun amy

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....