Wednesday, March 30, 2011

kesian. .

ini kesah benar pagi tadi..kesian.. . satu word yang boleh aku cakap. . ..pagi tadi aku teman syda pergi ke bendahari 3 untuk claim..awal la kami sampai...tp waktu operasi start pukul 8.30..xpe kami tunggu...
7002...hah sekarang turn syda..aku duduk...mase nie sedang gaduh dengan skandal aku...(wah maju setapak aku dah ade skandal...). . turn no 7003.... sekarang giliran nombor tuh...gedegang!! hah .ade wanita..pangkat makcik (staf UPM jugak)..jatuh.. kakinye tersadung diantara kerusi...lepas tu die terhantuk kat dinding kaunter...kesian..aku hanya duduk diam..dan tergamam...senyap...cuma syda yang tolong dan ada lelaki yang menungggu giliran jugak. . . .aku hanya terpaku (belagak tol) . .lpas itu bru makcik tu sedar..aku pangku die (cuma dok sebelah) kesian die baring kat bahu aku...aku lak pucat . . . kesian die..kepala die pening...hampir pitam..pihak bendahari nk hantar ke pusat kesihatan tp makcik nie taknak plak..kami rehatkan die. . lepas tu ade staff bendahari yang bagi air..mungkin makcik nie agak terkejut... ermm kesian kan.. .


No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....