Monday, July 4, 2011

1 hari di umah sewa


Syukur Alhamdulillah..kenyang hincik perot 0_o ..aku mkn nasi tadi dengan lauk sardin, ayam goreng (kepak) juga telo dadar..aduhai dh bape banyak kalori karbohidrat tuh . .=.=’

..tapi takpe ni mak aku yang bekalkan taw..act, aku kat rumah sewa nie..kat Taman Cempaka,Ipoh ..hehe aku nak jadi student balik laa Excited siot ..sok aku daftar..boleh pulak aku tertinggal baju kurung putih nak pakai esok...pikiran aku ke laut agaknye..penat mak basuh n kloroxkan baju kasi putih..last-last aku tinggalkan..maybe sebab aku kena pakai baju ala-ala kemeja tuh kot(baju baru beli hari sabtu tu)..hihihih

Aku lepak kat bilik je nie..roomate aku si Ikin tuh xsampai lagi..bile laa si Ikin nak sampai kan..boring aku sensorang dlm bilik kecik nie...nasib housemate yg lain  ade..pangkat adik jer tuh..semua budak bukan budak perak..kat sini kire 1Malaysia hade..Sabah hade..Johor ade Melaka pun ade,,yang lain aku xsempat nk berkenalan lagi laa..ntah cam mne laa rupe dorang kan ...im thinking .....

Tadi aku kemaskan baju aku..perghh terbaik laaa baju banyak betol..penat juagak la nk kemaskan...dh laa almari kecik kongsi pulak tu ..aduhai..terpakse laa kan..kemas punye kemas..akhirnya siap jugak...terpakse lipat kecik-kecik taw ..dengan shawl aku lagi..anak tudung.legging.dan bla..bla..bla..bala...huhu
hah ni la pemandangan almari akudikongsi 2 taw..bayangkan...

Dan sekarang aku menulis entri ini seorang diri..esok bermula kehidupan aku sebagai seorang pelajar Diploma Teknologi Maklumat Pengaturcaraan ..^_^


Ayu>> moga Allah memberkati hidup dan pelajaranku Amin...

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....