Saturday, April 23, 2011

incik blog dan aku...

Sekarang ada kat opis...hari sabtu pun keja kan..yerla dah macam pegawai aku nie..semua keja kena buat...gaji sikit gak..nak buat cam mane dah nasib badan..nasib gak aku nie terer (belagak). . memang multi tasking laa...tapi penat beb nak pikir lagi...huhu rase nk cuti jer tinggalkan semua benda nie..huh relax..


lagi satu belog aku tak berhapdate-hapdate..bz banyak la katakan..
maaf yer incik blog aku mmg nak update ko tp nak buat cmne mase membatasi kita
..aku syg ko la..seriuss!!!! hehehe.


hah lagi satu aku tension laa incik belog aku xley nk masukkan gambar aku g farewell bos aku hari tu..tension tahap gaban...nk tunjukkan gambar n post entri kat ko pon xboleh..server upm ni wat hal lak..adoyai....

2 comments:

zakura said...

sabar je la ye..hehee
follow kamu

ayuhidayu said...

zakura..yer ngh bersabar nie...
follow kamo juge

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....