Thursday, April 21, 2011

Fakta diri ayu..

 Kuat menangis
Semangat kenegerian sangat kuat dalam diri aku (idop Perak)
 Peminat bolasepak dalam negara ajer
Tepati janji
Benci orang lembab a.k.a lampi
Peminat tak tegar Anuar Zain
Tak makan sayur taugeh
 Tidur awal..8.30 dh start tdo
Suka iron baju dalam jumlah yang banyak
 Bekas pelajar politeknik
Suke pakai spek mata kalo dalam keta (siang jer la)
Suka main bowling ...ade bran
Suka duit
Sekarang dah minat sgt ngn sate
 Masih xde boyfren aka kekasih hati
 Xde lesen keta lagi..hahaha
 Bawak motor laju mengalahkan lelaki (ni adik aku cakap la)
 Aku kan musuh ngn sape yang cari pasal dengan life aku
 Pendendam juga pemaaf (mane satu nie??)
 Suka gelak,
 banyak cakap
 tak pernah g Genting Highlands dan Langkawi!!(dalam planning nie)
 love muzik soo much
suke karok
 suka mkn burger mcd big mac  (setiap kali aku mcd. Memang menu itu jer aku order)
1st interview terus dapat keja (rezeki kot)
suka baby
Banyak kali frust dlm bercinta (cinta monyet nie)
 Takut nk langgar peraturan.
 Akan bayar loan setiap bulan
Cepat gemuruh tak tentu pasal
 Tak suke haiwan sangat
(aku xde haiwan peliharaan)
 Kerap topap enset
 Pakai nokia C3(teringin nk pakai BB)
pakai jam kat tangan belah kanan









No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....