Monday, May 2, 2011

abah sakit..

Selamat pagi..walaupon dah nk tengah hari ni..belum pukul 12 kira pagi lagi kan....aku bru pas bekpas mkn cucur pedas...mak buat taw..sedappp..diet? yup skg la boleh tahan tak mkn nasi lagi...lunch nanty tak tau laa kan...boleh tahan ke idak aku nyer nafsu makan nie....harap boleh tahan laa.....kaki aku masih penat lagi...semalam satu hari keluar...aku ke hospital sri majung..melawat orang sakit..

abah sakit (aku memang panggil die abah)..jiran aku kat kg...abah sakit ..paru-paru tersumbat...so abah terpaksa dikejarkan ke hospital..nasib xmenyebelahi kerana hospital ipoh full so kena hantar ke hospital sri manjung..jauh memang jauh...3 jam dari rumah aku....aku lawat abah..abah di tempatkan di wad ICU ...kesian banyak wayar di tubuh tua nya..sedih aku tengok..abah sedar cuma die x mampu bercakap..abah just goyangkan kaki..dan mengerakkan tangan tanda paham kami melawat abah..sedih...ramai anak abah datang..kami hanya tunggu...nurse cakap..keadaan die sama macam  first day dimasukkan..kena tunggu hingga seminggu katanya..tunggu hingga stabil..moga abah sembuh...amin..

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....