Saturday, May 14, 2011

acik ayu tdor uma aqeef

Selamat mlm..dah tdo ker korang..gilak ker ape dh kul 1 lebih tak tdo..aku jer yg tak tdo lagi..nk gak post 1 entri dah lame benor aku tinggalkan dunia blogger nie..haha lama la sangat..aku kat Kajang..cm biase lepak umah akak aku a.k.a uma aqeef sayangggg lah.....
aqeef..acik ayu geramm ngn ko


aku sampai uma aqeef dalam kul 11 lebih...tak tido lagi dak comey tuh... geram..ermm perot lak lapar..aku terus ajak akak aku g mkn kt kedai bwah..mkn bihun tomyam sama tea o ais..jadi laa...lapar giler nok.......mkn2 punyer mkn...kenyang..syukur pada Allah..rasa gak perot nie..law x kempis jer..macam tayar keta pecah.hahaha..pas jer mkn aku on smpi sekarang..sok aku plan nk bangun lambat..cuti kan ngeeee......

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....