Sunday, May 15, 2011

YANG HITAM TETAP HITAM . .

well..aku nk bawak korang ke peristiwa itu.....

1st aku dpat msj dari si dia...bla bla..die col aku jawab...time tuh aku kat opis..baru pas lunch...aku tersangat-sangat marah..time tu syda ade dengan aku..aku katakan padanya..syda aku marah sangat...sampai hati die buat cam nie...yang die nak bgtaw kat kawan tersyg die tu apesal??? pastu aku nyer entri di copy oleh minah tu..memang die cari pasal....aku lari ke pantri sebab nk jawab col kawan aku...arghhh....time tu rasa nak menjerit....hati aku sakit sangat sebab marah terlampau-lampau..aku tak pernah rasa marah macam nie...hanya Allah jer yang tahu perasaan aku..


aku nk kongsi cerita dengan syda tapi for sure lah syda tak tahu, sebab syda tak kenal si polan nie...n aku bukak fb..aku mula cari kawan-kawan aku..yup mase tu hunny madu on9..aku pon start  cite...sumpah aku tengah marah dan aku kena cari someone untuk aku kongsi kan masalah aku..well hunny dengar masalah aku..fuh lega sangat lepas kongsi cerita dengan hunny..yup die jugak penah jadi mangsa....dan biarlah aku ceritakan sebab hak aku kan. . .dan kepada kawan aku yg dulu aku anggap kawan...ko tak penah rase ape yang aku rasa.....dan apa yang terjadi aku anggap bagai angin lalu......thanks...

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....