Thursday, July 21, 2011

BENJO WITHOUT SOS

mood : ngah makan roti telor without sos thai cili yang pedas..

perot aku masih lapar . .  so aku goreng telo bajet nak buat benjo la..haha goreng telo kan..aku wat stail cam abg nice burge kat depan simpang tuh ..hikhik..jadi aper..but =( roti telor aku takde sos!! ahh sian..makan llaa begitu saje...walauppon xsedap..but aku masokkan jugak dlam mulut nie ..sobsob..aku buat 1 je ..sebab kawan bilik aku dh mam bihun express...bihun ala-ala meggi tuh . .

aku nekad aku balik umah mak nanty aku nak buat roti telor tu..siap laaaa...huh cam nk balas dendam jer erk..mlm nanty aku ade asgment yang kena buat ..so nak lepak kat MCD Pengkalan. .ntah aku x pernah pergi pon mcd situ. .siap la aku mkn banyak2..erkkk diet ke hape nie..abes laaa gomok-gomok kan..nak wat camne nak makan ape lagi kan...so melantak laa ape yang patot ..

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....