Tuesday, July 19, 2011

~Hot kot mlm ni~

Malam ni panas sangat.. dah macam tengahari pulak.. huh berpeluh-peluh kot..dh kul 10 pun tapi xley nak tidor..dh la panas..satu umah aku bising..cakap panas-panas...aiiyooo...mata dah berat nie but takley nak tidor..so ape lago online..online dan online..tak fb..tagged..tak pun blog.itu je la..

td aku pergi jog kat polo..hari nie dapat jog 2 round jer..jadilah..si Ekin n Erin xlarat jog jer..so dorang jalan jer..aku jer jog sorang-sorang but tak ley nak jog laju-laju laa sekarang..kaki aku sakit..so jalan laju..kejap-kejap baru lari...best kat polo td..ade orang main layang-layang..main bola...dan bersenam macam aku..but aku selalu nampak bangsa cina jer ramai jog nie..kenapa erk .... lupe nak bgtaw..pagi tadi jari aku kena eksoz motor..sakitt =(
korang nmpak x ade layang2 tuh ..cer kire ade bape
aku jog ngn apek ni lah..hahaah orang cina jugak =.=' rajin kan dorang..
best jer jadi budak-budak.tak payah nak pikir kurus kan
jari kena eksoz pg tadi =(

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....