Friday, October 28, 2011

..bz lah..

opss...lamenyaaaaaaaaaaaa aku tingglakan dunia bloging ni...(efek mulut aku pon ngh jerit-jerit ni jadah..)
Dh lame xmeluahkan rase hati kat sini..
akibat kekangan yang teramat-amat banyak..
minggu lepas dan minggu ni amat busy..sampi kn aku tdo pon kol 5 pg..mlm hari hanya lah duduk buat keja sampai setel..buat system..buat mini pojek..dan macam-macam hal..hah setel kan lab..dan study kuiz..azab mmg azab..time nk dekat exam ni..lala biase lah...dlm pada tu stress yg amat dgn kerenah kawan-kawan!!
stress mmg stress time hanya Allah yg tahu..aku sampaikan berdoa kat tuhan.mintak kurangkan rase marah dlm diri aku..like cam dh tak ley kawal..risao aku tampo je muka mbr yg aku bengang tuh kan...mau lebam muka die.lalala =)

hari jumaat mlm ni..aku free sikit...semua test dh setel..tinggal yg math jer..hai Si miss chiang ni..lecture len dh tutup pb..die sebok2 laa nk buat test lagi..mmg kepala aku xley nk rest sikit..tp mlm ni aku cam mls nk study lah..rase nk jer tdo..huh tdo lah plg best dlm dunia ni kan... :)

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....