Saturday, December 10, 2011

3rd date..auwwwwwwwww!!


Muka ade senyum ya.. itu yang pasti sebab esok aku ade date..wah macam tak pernah date jer kan..opkos..biarkan mereka berkata apa..tak kesah sama sekali..

Esok ,
Aku akan berjumpa dengan insan tersayang..baru kali ketiga dapat berjumpe..hmm alhamdulilah lah..biase lah cinta jarak jauh begini lah.. tapi aku rase bukan aku sorang saje insan yang bercinta jarak jauh ni..betol x betul x..mesti ade di antara kamo-kamo semua yang sama macam aku..eley jgn nk bohong lah..Allah marah taw..hihi

Oke..=) muka aku xlekang dengan senyuman..baru lepas msj dgn die..die nk tdo..nak bangun awl pagi esok..hamboi excited kan si die..yehhaaa.yang menulis ni pon same..tak sabar aku nk tunggu esok..yey!!

Aku dah siap 2 3 helai jugak lah baju untuk date esok..tak tahu nak pakai yg mane satu..huwahuwahuwa mesti korang ketawa kan..mcm first date plak??
Pastu pikir nak cari shawl n tudung yang matching ngn baju..ee susahnyer..shawl rose ker...shawl simple..ker pashmina erk..aduyai agak susah ni ..=.=; penin otak den ni hah!!

Tadi akak aku cerita..anak buah aku si Tasha ade tegur aku nyer baju...die tanya

Tasha :“Acik Ayu nk kemana?”  
mama: kan acik ayu nk g date esok...
tasha: ouhh, kalo nak kua date kena pakai cantik-cantik ker??
mama: mestilah..kan nak jumpe pakwe..nanty kalo kak ngah ade pakwe pon kak ngah pakai cantik-cantik.
Tasha: shhh (sambil letak jari telunjuk kat mulut die..menunjuk kan isyarat suh diam)
Mama: nape?
Tasha: cakap bisik-bisik lah takot acik dengar..
Mama:(dlm hati)ade pakwe lah tuh..

Lepas akak aku cerita kat aku..gelak besar aku..haha banyak btol sifat ingin tahu si tasha ni..
Tapi td pon azab gak la..anak buah aku si along ngn daneal taw jer aku nk p date..sebok nak ikot ..along sampai menangis lah..si daneal plak..time aku suap kan mee goreng..teros xnk makan ..tanda protes nk ikot gak aku g date esok..aiiyooo..mane boleh bawak anak buah pergi date kan..no no no..
Aku umpan die..aku katakan aku akan belikan die mentos kaler pepel..terus si kecil tu angguk kan kepala tanda setuju..yey rancangan aku mengena.. ahaks..

p/s : tak sabar nk date dengan kau Azrol ..

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....