Friday, December 30, 2011

bru dpt update

hyee..
lame dh xngdp blog usang ni..last update 15 disember..skunk dh kurang sehari nk masok tahun baru...dan sekarang baru lah aku ade mase update segala yg tersimpan dlm memori ingatan aku nie.. well-well...
sambung cite..lepas aku holiday kat uma akak aku yg 4 org tuh..aku balik kg...hee gembira tak terkata lh.hehe..
lepas cite aku masuk sem  baru..jeng-jeng..dah semester 5..cam xcaya...kire dh senior lah.hahhaa..


lepas jer daftar masok hari selasa tuh..aku g kl..ahh kau lpas holiday kat sana..aku pegi balik..di sebabkn semua family aku kt sana..aku pegi nek bas tranasional..hehe aku pegi ngn mai n zila..sampai je pudu dh kol 7..wow pudu dh baru*ketinggalan giler aku kn.bru nk snap pic..si mai xnk plak..lapo cri kfc...ceh..lepas tu kami pegi jln2 kat masjid india..aku nek komuter balik serdang..haha..xsangka..xsangka aku ley nek komuter sorg!..sebab mak aku xbg permission u!!...


cite kat kl lak..aku pegi date ngn azrol..akhinya dpt gk aku date..die dtg ari sabtu tu..huhu bawak aku jln2..yey..even mata die rabak nk tdo..almaklum lah keja banyak...merah mta die..sian btol...and part yg best..die banje aku shoping..biase lah dh nak masok taun baru..bonus pon dapat kn.hehe..kiteorg shoping kt sogo jer!..dekat-dekat...mlm tuh kol 8 aku sampai uma..azrol plak balik rawang..


lepas je azrol antar aku..ade semua kat uma..yuhu..ade family yang n ya..hehe act, nk pegi uma akak de..sebab mlm ni akak de pindah uma..aku pon exited nk nolong..xmandi pon ..tukar baju ajer...semua folow..oke! 4 keta..haha untung ler..adik badik banyak kan..sampai jer uma akak de ..kak de terkejut..huhu 1 family dtg tuh..haha ape yg penting kerjasama lah kan...siap anak buah aku yg umur 6 7 8 tahun ringan tulang nk angkut brg masok dlm lorii..hee heppy seh..pindah rumah mmg penat..lepas siap kat uma seri kembangan ..berpindah ke rumah serdang..ok punggah barang..uma akak mmg besar,,but bukan 2 tingkat cam dulu tuh..tp still selesa..bnyak kemudahan ade..mcd , kfc, semua dekat...syok..mmg aku lepak sini lah cuti2 sem naty...hee....


lepas setel...perot masing-masing lapar..jam pukul 12 something...dh nk awl pagi oke...cari sampai 5 kedai..huh semua dh nk tutup...yg pling syok..ade laa road blok kt jln tuh..yg kiteorg siap 2 kali tempuh roadblock..sebab buat u turn kan..kedai yg nk pegi tuh tutup..haha kelakar..! bukan ape..semua xpakai seat belt..bile ade road block ahh semua siap tarik...kahkah..aku rase polis tuh pon heran sampai 2 kali keta yg lalu kat road blok tuh kan..hahaha..last2 kami mkn kat peranatu kajang sebelah tol tuh..huh kenyang..balik semua tdor..penat kot!


hari isnin aku balik ipoh..balik uma sewa..aku balik sorg jer..haha ni pengalan pertama aku nek bas 2 tgkat...siap dok depan lg..hahaha heaven...sampai je ipoh mer amik aku,,tq yer mer!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....