Thursday, December 15, 2011

Rumah 4

holaa..

rumah ade 4 ? bukan alamat umah aku taw..haha nak tau nape tajuk die mcm tu..oke ni aku mau ceritakan..aku tdo umah akak-akak aku lar tp kena gilir2 lah...ceh macam ikot giliran plak kan..nggak sih bukan begitu..selama mane aku holiday nie..aku cuma stay kat uma mak..uma kampung lah kan..cuma lah sekali..maksud aku sehari jer..lepas abg aku pick up aku balik dr uma sewa kat ipoh hari tu..aku balik kg..esok nyer tros ikot  abg mai sini..mai kajang lah..semua adik badik  aku dok area sini jer..haiii untung lah badan kan...bestt ade kakak banyak.. =)...

rumah no1 ..
oke aku lepak uma akak no 2..umah yang..bestt woo..akak aku yg ni surirumah sepenuh masa...well..mmg untung..makan tdo jela keja aku cuti ni..haha..mmg badan naek lah kan.makan dh la sedap..dah makan keja aku asyik tgk tv je..adoii..nk buat keja..tp taktau nak buat ape...last2 tdo..ouhh indahnyer holiday..mcm mr. bean holiday..wakakaka 2 minggu jugak lak aku dok sini..

rumah no 2..
aku lepak sekejap je.sbb akak aku ni busy yg amat..keja berlambak-lambak kan..so aku stay sehari jer la...itu pon xdok uma sangat..sb aku ikot die g kenduri kat kundang...akak maiza bestfren die kawen..so aku pergilah kenduri tu..tak pakai baju kurung pon..huh xbawak baju kurung lah beb..redah je laa..xpenah dibuat org pegi kenduri pakai jeans sama kemeja kotak-kotak kan..ape-ape pon tahniah to kak meiza n pasangan yer..

rumah no3..
rumah ni terletak di bandar teknologi kt Semenyih ..uma kak lia..bru kawen nie..hee ni lar pertama kali aku tdo uma die kan...so aku pegi la merasa tdo uma die...so ari first die masak gulai tempoyak wa ckp luu..perghh terbaek lah kan..sedap..my favourite!! lepak jer kat uma die ni...layan fb memanjang nk buat ape lagi kan..so mlm tu aku kua lepak ngn syda n kak ksyifa dorang amik aku kat uma..ajak g mkn n karok ..waaa  sampai tersesat-sesat dorg...sian  =( ..maybe taman tu taman baru..taman anggerik!..last-last jumpe jugak dorg ngn uma akak aku nie.. nasib baekk....2 hari jeer aku stay situ..pastu aku ke rumah akak no 1.


rumah no 4.
oke nii lar uma akak no 1 a.k.a nyah..aku panggiil nyah jer.. ikot pangkat...aku stay sini selama seminggu...aku satay ngan anak buah aku jer si eisha n pina...2 2 ni xmo dok uma pengasuh..suka benor lah tu aku dok sini..ececece..kat sini pon ade baby aqeef..xbape nk baby lah kan sebab dh setahun lebih....aqeeff comel taw...hari-hari aku kt sini same jer..kadang-kadang rindu plak kat mak yg ade kt kampung tuh..huh! rindu ayah dan adik aku chu amir..tak pe korang ari sabtu ni aku balik yer..tguuu ...


p/s mak tgu ayu balik ye..sian ayu demam mak!!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....