Friday, July 1, 2011

medical cek up...ayu sakit ker ??

oke salam jumaat...panas betul cuaca petang nie ...tapi hati aku lagi panas..penat dengan manusia yang cakap cam keling...bikin gua susah saje...kalo boleh katakan boleh.....kalo tak boleh..cakap jugak la...kan aku susah sekarang..aiyooo...aku tak pikir benda tu lagi ...lantak kan ...


hari ni aku pergi buat medical cekup..nie semua prosedur nak sambung belajar kan ..aishh macam korang tak taw jer....pg tadi aku bangun lamabt..pukul 8 nok..arghh bestnyer xkeja...heheeh bekpast kat maulana dengan akak de...aku g pusat kesihatan universiti kat UPM..dalam kul 10 dah samapi..daftar..buat pembayaran ..dan tggu giliran..arghh part ni aku xsuke....kena jalani pemeriksaan mata..kompem tak lepas nie...aku mmg rabun weyh...lepas akak nurse tu cakap "ok adik pergi berdiri kat belakang garisan tu" aku pun pergi la... berdebar..haha bile satu2 huruf die tunjuk aku oke la..bile tang saiz kecik..sory kak sy xnmpak...die pun cakap jgn pakse kan..huhuhuu nampak benor ko ni rabun....so kena laa beli spek pasni...wahhh ayu berkacamata.....lalalalala rase best lak..

pastu aku aku kena g jumper doctor...wahh lemah lembut doctor nie..baik lagi ...die cakap aku terlebih berat...
hahahah doc, sy dh taw laa...itu aku cakap dalam hati laa.....doc suh aku jgn mkn manis n mknan bergoreng..aku lak jd budak baik..yer doctor..yer doctor.(hahaah baik kan ...) doctor mintak aku pergi bilik no 36 & 38 sbb aku nak buat urine test n xray.....bilik nyer dekat jer...so tggu giliran lagi ...
pastu aku wat urine test..nasib laa kejap..dh dapat report
aku ke bilik 38..buat xray..so kena bukak baju segala bagai lah kan...
tarik nafas....n letak dagu kat situ..cekak pinggang sikit..dh cam pesalah lak..hahahaah last2 balik bilik doctor tuh..die cek badan aku...n isi borang aku ....siap....alhamdullilah...siap gak medical cekup ..... wink**

muka pas buat medical cek up ...


ayu>> act, aku takot nk buat medical cek up nie....

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....