Thursday, December 16, 2010

cik ayu with....

Salam Semua pembaca.
Syoknya aty bertambah girang dan berbunga..huhu macam orang sedang dilamun cinta pula erk cik ayu nie..oh tidak..act, cik ayu baru berjumpa dengan abg angkat cik ayu iaitu abg enal..huh dah 3 tahun lebih kami tidak ketemu taw. Boleh masuk jejak kasih ker?? Hehe
cik ayu with her abg angkat

Rindu nya kat abg enal tuh..aku pun tak tau die nak datang umah..tibe-tibe abg sharul bagitau “ayu, abg ko nak datang sini” OMG abg enal nak datang ye..yeh..yehh..hehehe itu tipu..
So abg enal pon masuk ke dalam umah kami..mukanya tak lekang dengan senyuman..die masuk n borak ngn kami satu family..huhu bukan ramai pon sbb time tu abg sharol n adik aku g stadium bukit jalil sbb kan ade perlawanan Malaysia vs Vietnam..(nasib r Malaysia menang)

After borak-borak..abg enal ajak g makan luar..huhu bagi orang mengantuk disarungkan bantal…dan aku sememang nya lapar time tu..jom r ape lagik…..
Siap-siap pakai tudung n bedak-bedak sikit..huhu cover cik ayu..
Kami pun kua..g makan kfc jer ..dekat dengan rumah pun..only 10 minutes jer..
setelah mengoder makanan..mam n borak lagi…nie pix yang sempat di snap..

menyelerakan



kawan abg enal sedang mam..ouhh sedapnyer



tat telur



cik ayu msj sape tu


dari 15 tinggal bape ketul jer

mak dan ayah saya

mata bertemu mata..(lawan mata ka hahaha)


p/s tq abg enal belanja mam nanty belanje lagi ya… =)

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....