Monday, January 3, 2011

Aku blogger Perak


Nama aku yang tercatat dalam ic ialah Nor Hidayu binti Zamberi
Nama panggilan ayu @ hidayu...
Status-->bujang
Hubungi aku di fb add k norhidayu zamberi..search name nie...n t kua laa muka dak pompuan yg bajet comey..hahaha
Lawak aje....

daerah = kuala kangsar  tp rumah aku kat (sg siput)

Alamat= dok kat uma akak aku skg..kat Seri Kembangan..

Oke so tempat yang best kat Perak ade dalam senarai nie
 
  • Lost world of tambun...tempat bersantai dan mandi manda..tempat nie ngn uma aku just 45 minit..so dah bnyak kali laa kau g mandi n menghabiskan duit kan tempat nie(sebab nk masuk kena bayar maa.)..tempat yang best sesuai untuk bawak family..kat dalam nie harimau pon ade...huhu best.. 
  • Tempat kedua adalah Teluk Batik dan Lumut  ....laut nyer yang cntik dan pasir nya yang putih melepak...tiap2 weekend ramai orang akan mandi kat laut nie..best weh



  •  Kuala kangsar Bandar diraja


No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....