Monday, January 3, 2011

entri pertama di tahun baru 2011>>> aku dh mula bosan


Hari Ahad yang membosankan...memang bosan laa..dok rumah aje kan...dok rumah tinggal dengan mak ...
amir dengan abg dah kua pergi jalan katenya td..xtaw laa pergi mne..aku lak terbaring lesu kat sofa..bosannnn...layan r fb kat hp..

itu pun kena caj RM2.....sudahnyer baki kdt tinggal RM1.89 lagi..hambik kau...bru jer topup RM10 smlm...layan-layan fb tu dapat lak mms dr abg..huwarghhh dorang g alamanda tgk wayang..



cerita damping malam bertambah hawt la aku kan..xpe2 nanty aku pergi tgk gak...so aku layan r radio Era...biase jer lagunyer..xda yang menarik pun..capai remote Astro..nasib ade cite syOk..the new police story.

walaupon dah bnyak kali aku tgk cite nie..n last2 nyer si Jackie chan nie gak yang menang nyer
...cite abes so aku tulis ar entri bosan bie....ermmmm bile lak aku dapt enjoy hari Ahad..ade boyfren...boyfren jauh...ishk..ishkk..cian aku kan..ape nak buat nasib kau ayu )=
sepi~misz my d

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....