Saturday, January 15, 2011

Hang out wit opismate ^_@

Salam Reader.. o_0

nie member  aku yang keluar hang out tuh

nie Cik syda..perangai agak giler-giler...opismate aku yang paling rapat at opis


our driver..kuat gelak minah nie (maaf pix blur ar)
ni la kak mas..pemalu sikit owg nyer..
budak nie lak name ayu..ngn pakaian opis sempat lagi nk p tgk wayang..ucuk la u ayu.haha
Petang Jumaat semalam,after balik keja.aku keluar dengan member-member opis..dari ari rabu dah plan nak g tengok cite Khurafat....so plan punye plan...ari jumaat pas abes keja konpem g Mines.. sampai jer mines terus q g beli tiket..memang cantek ar kan sebab takde ramai orang..wayang start kul 8 malam..pewot si syda lak lapar..so pe lagi nk cepat kan..pergi makan di MCD jer laa...sedap taw..

 
nie aku nyer menu..makan big mac..perghh...sisa2 diet aku kan..haha
menu diatas adalah menu ika n syda

kak mas lak makan posperity,,hakhak kami la tukang paw kentang tuh,,sedapp
jom MCD
ika n kak mas..amboi..posing
oke.setel makan MCD ...g wayang terus.....aku duk seat hujung. n sebelah ika....huhu cite yang seram...cite oke laa banyak adegan yang mendebarkan dan sangat tak sesuai if bawak ibu2 mengandung...nanty terkejut..hehe..aku lak time hantu nk muncul jer cepat-cepat cover dengan tangan..hakhak ..rupe-rupenyer bukan aku yang buat aksi itu, si ika nie pon same....hahaha same-same takot....lepas abes kuar la kan..ape daa....durasi cerita memang sekejap...9.20mlm kami kua...g jalan-jalan kat Mines..pastu ape lagi snap-snap la kan...haha


aku, ika, kak mas, syda


sape cantik?
lepas setel snap-snap..kami mengatur langkah untuk pulang(ace..cer..ayat poyo) haha
ika antar aku balik....memang ngntuk ....so ape lagi tdo laa....bye uols...

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....