Sunday, February 27, 2011

pertandingan bowling PNC

bola purple bawa tuah

assalamualaikum pembaca-pembaca blog sekalian alam...
ade kesah nk dikongsi nie..
yuhuuuu...hari yang dinanti pun tiba la kan...
hari nie ade pertandingan PNC..PNC ialah pejabat naib canselor(upm) iye majikan aku buar pertandingan nie...
huhu soo semua bahagian pon bertandinglah....wakil dari entiti aku ialah...en.zali...en.wan. en. suhaimi ,pn.kim aku, n kak syifa..satu geng kena hantar wakil 6 org jer laa kan..huhu
peserta
game start pukul 10 pg...akak syifa amik aku kat kajang..pastu kami gerak g bekpas dulu kat Al-Salam dekat dengan area uma akak aku jugak...pagi tadi makan mee goreng je ngn teh tarik..lepas selesai mkn,.kami pergi ke 7e lak.,nak cri bedak..wakaka dh macam pemain professional dah nie......haha akak syifa belikan jugak mineral water untuk aku..thanks akak syifa...=)

sampai mines pukol 9.57..hahaha lagi 3 minit jer lagi nk start game...nasib  kan..eh tgk org laa punctual oke..huhu...ape lagi dah sampai kan..ramai jugak laa staf yang dah sampai...
geng aku punyer lane no 25 & 26 . jauh laa sbb lane nye tempat second last...tp syukur at least ley fokus...hahaah fokus laa sgt... so game pon bermula...fight2..n fight.. best...siap berbedak2 lagi..pro la katakan...



game 3 set..aku mula2 bertenaga laa..masok game yang ke 3 dh down...penat..ibu jari pon dah melecet..game abes dalam kul 1 15 pretang..n keputusan nya...bukan geng aku yang menang..xdapat nombor pon..huahuahua..xpe laa janji kami epy kan3..... ngee~

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....