Tuesday, March 1, 2011

road to kl-hari kraf kebangsaan- klcc

jalan-jalan di kuala lumpur....
yuhuuu kl im coming.....hakhak mcm x penah g kl...yer mmg xpenah pergi kl ngn akak aku ngn member akak..aka kak meiza n akak mary..n rase best sbb ari ni aku pergi jln2 n aku sopink ngn duit titik peluh aku sendirik..waa bangga doe....bukan bangga sikit tp bangga banyak der !!
setia menanti lrt..

kami pergi berempat ..tujuan utama pergi nie juz nk p hari kraf kebangsaan ..korang mesti x pergi lagik kan..best taw..banyak jualan batik....tp aku xbeli pon...wakaka xminat larh...kami pergi ngn public transport..naek lrt je..kat bandar tasik selatan tu...parking keta kat situ,pastu naek lrt..mudah kan....
gerakm dlm kul  10...biase laa jln jem..masak gak laaa.....after semua dh berkumpul kat stesyen tu. kami pon berangkat..dalam kol 10 lebih dah smpai kl..perghh kl lenggang....kat jalan masjid india tu...mmg best sopink ari keja kan..xda org..xda rimas2. xda nk bersesak2..kami g mkn bekpast merangkap lunch kat semua house..lega kat food court pon takde orang..best der...takyah nk tunggu2kan..aku mkn mee kari jer...sedap@ biase laa bile perot dah lapar kan...


lepas je aktiviti mengeyangkan diri, dah ade energy kan...xtvt jalan-jalan dimulakan..lepas satu-satu kedai kami terjah dan membuang duit..tgk baju nk baju..tgk shawal nk shawl..ternyata kat kl barang lagi murah...mmg sesuai utk golongan yg berjimat cm aku...tara...huhu..dah penat round..kaki pon saket..ape lagi...aku n akak meiza terpakse beli selipar...wakaka...iyelah..pedih kot...dh melecet kaki aku taw..


pas tu kami g jalan2 kat sogo...lepak kat dalam tu sbb panas sgt..dok dalam tu ase gak sejuk nye kan..dan mase mmg cepat law dok kat opis  mase lampi betol..arghhhh...alu lepak kat tangga sogo ngn kak mary nk rehat kan kaki sementara kak meiza n akak de usha-usha perfume.. penat mmg penat.....dah nk petang kami ke kompleks kraf..kat jalan conlay tu nk ke sana sila tekan SINI..kat depan masjid jamek tu plak ade transport free yang angkut ke kompleks kraf tu kan..so kemudahan dah ade ..naek aje laa...sampai sana terus g tgk pameran dan pergi usha-usha batik....serta lunch, aku lunch pukul 5 mkn bihun sup lagik...perghh sedap tambah lagi makcik aku yg keja situ banje pizza pah..wah mmg kenyang.....

after pergi melawat tapak...kami ke klcc...hujan lebat kowt....jalan2 lagi menambahkan lagi penat..sian kat hincik kaki kan....n bukan aku sorang je sakit...mereka2 ini pon sakit...

dalam pukul 8 lebih kami gerak balik naek komuter lak,,wawawa penat kot...nk tunggu tren lagi..dh laa kena berdiri berejam dlm tren...nie aku nk cite stu kesah...aku naek laa tren yang untuk ladies kan....mmg untuk mereka yang bergelar pompuan....dah siap kale pink lagi....tp ade satum awek ni boleh angkut balak die sekali..aku tgk mmg malu laa mamat tu....iye laa cm xda maruah lak..ko sorang je laki dlm tu der...yang awek ngn berani sok cik abg nyer naek...ello pompuan u tak reti bace ker ape...wakaka mmg kena bahan laa laki tu.....ee kepada korang plzz laa jgn bawak @angkut balak korang sekali.. beradap lak sikit der..ni men tibai ajer..ape da.....

maaf terlampau emo...aku smpai uma dalam kul 9 lebih..wawawa p-enat..sok nk keja ker idak ??? ^_@

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....