Sunday, February 20, 2011

.....im single.....

Pukul 8 pagi aku dah bangun..ari minggu lak tu..jarang bangun awal tiba-tiba arini awal lak mata yang sepet ni terjaga..capai tuala dan terus mandi..sejuk? xla rase air tu macam suam-suam kuku jer..dalam bilik air tadi mencurah-curah idea datang macam air pancut yang membasuh diri aku ini..oke idea tu akan aku 
hamburkan idea tu kat dalam blog nie...


Putus cinta ?? iye baru semalam aku break off dengan die..sebabnya aku sendiri pun tak taw..aku masih tak de jawapan untuk itu..si dia masih mendiam kan diri..aku xtahu ape salah aku..terus menerus die buat “derk” jer dengan aku..aku call die tak jawab...sms ape tah lagi..dah 3 hari aku dok tertunggu-tunggu..macam tunggu bulan jatuh ke riba.. ewah berperibahasa plak aku pagi-pagi ahad nie..serius aku masih rindukan si dia...sampai termimpi-mimpi...

Ada jugak aku bertanya pada kawan-kawan opis...tanya pendapat kak syifa dan juga ika dan shyda...akak syifa cakap “ayu.mane lah taw die dah meninggal sbb tu die x balas sms n panggilan ko..” cilake punye jawapan..pui...aku jawab law die mati pun..ayu redha je kak..haha jawapan mongek seorang makwe kepada pakwe tercinta...

Yang si syda suh aku kol n antar msj ari2 kat die..mintak penjelasan...kenapa die buat aku mcm nie...akhirnya aku yang serabut...tunggu dan tunggu dan terus memikirkan die...iye kami cinta jarak jauh ..die di utara jauh di neheri jelapang padi sana untuk mencari rezeki..aku pulak disini mencari sesuap nasi di ibu kota kuala lumpur(sila muntah sekarang..uwekkk ayat aku x boleh blah) mungkin kami jarang bersua muka .itulah punca nya....

Menangis?? Oh tidak !! sikit pun aku tak menangis...menangis dalam hati mungkin...tp bila aku terdengar lagu lagenda budak setan ... bila cinta tu..aku rase aku kat tempat ayu dalam watak cite tu...dah laa name aku ayu..tersama lak pulak..maybe dah suratan bukan jodoh aku dengan si dia kan.. takpe laa...redha.. )=


Im single...yer itulah diri aku sekarang ........

4 comments:

AYuNG said...

relex dik...
single x bemakna segala2 nya musnah..

keep it up! :D

ingat..mak pak masih ada sntiasa besama kita..tuh yg abadi

ayuhidayu said...

akak ayung..tq...iye ayu still ade mak n ayah.. serta family yang sayang kat ayu...
single pon boleh epy kan kak

Orang Kampung said...

sabar ayu..
aku pn jarak jauh gak..
aku mcm kes hng la.. dia ja asyik msg.. tapi aku x..

hrap brsabar la ayu.. kalau jdoh x kemana..

ayuhidayu said...

iye ..sy bersabar..law x sabar dh lame sy kenakan xboy tu

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....