Thursday, March 3, 2011

DI SEBALIK TABIR BLOG AYUHIDAYU

abg ben  kata sila buat entri khas : ......




1) Sila letak header BEN ASHAARI BLOG = dah bubuh =)
hah nampak tak header tu?? itu tandanya apa?? iya itu tanda nya aku join segmen abg ben.
segmen kali nie best sebab ley bagitaw pasal diri aku kat korang...wakaka ok seterit powad 
hah nie la pic aku yang paling menawan kalbu..haha aku rase laa kan..

2) Tajuk : DI SEBALIK TABIR BLOG .. ayuhidayu (*_*)

3) Sila letakkan gambar betul anda yang paling menawan ..Ehem.
menawan kot ngeee
4)Ceritakan latar belakang anda secara ringkas... Jika terlalu peribadi , jangan cerita eh .. Simple simple jer .. ni masa nak pikat pembaca ..  ;)
oke..name penuh aku norhidayu bt zamberi.. nama panggilan manje ayu @ acik ayu.. orang perak tp bukan sekampung dengan cikgu shida dr parit tu...sekarang stay kat seri kembangan...masih muda dan anak dara berumur 20 tahun lagi 7 hari aku masuk umur 21 tahun...(sila bagi adiah)..single..sbb xda boyfren ...sudah pun bekerja sebagai pembantu tadbir di bahagian promosi di UPM..
seorang yang kuat bercakap, kuat touching dan suke berkawan..(full stop)

5) Jumlah Follower sekarang ini ...
32 orang jer..iyer aku taw ade sikit jer...gelak lah sekarang so jemput jadi folower aku.
.terima kasih

    Soalan dari aku (abg ben) :
  •  jika anda tak punya blog, apakah yang akan lakukan di dunia maya
  • check email dan layan facebook layan tagged.

  • ceritakan kepentingan blog kepada anda
  • penting sgt!! sbb aku suke kongsi perkara yang aku buat kat sini..ni lar  tempat luahan hati ku....sayang belog nie..
  • pastu aku gak seorang yang suka membaca...
  • so boleh blogwalking....
  • boleh dapat banyak kawan kat alam maya nie...
  • bole bace entri pelik
  • bole bace gosip artis

  • Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ?
  • kalau rajin, semua belog aku nk usha..tp yang selalu singgah dan  xpenah lupe belog....realiti konspirasi ... story best..sampai kat umah aku teringat cite- cite dari blog die.. sgt best ...

p/s dah siap ...weeee(*_*)





12 comments:

ayuhidayu said...

hi apis..tq singgah..dah folow belog blom ??

Anonymous said...

datang dari belog abg ben..keep blogging yaww :)

Sue Saari said...

BW + follow... :D

NADIA RAJAMI said...

selamat berbelogging!!..;)...

aliarosli said...

teruskan usahe

datang buat spotcheck dari BA
bek hati vote lah sini

http://blueberrybun185.blogspot.com/2011/03/kalaw-suke-vote-blog-ini.html

salam kenal and thanks

mas saari said...

singgah n follow dari segmen abg ben
salam perkenalan, moga berkekalan..

Lulu Caldina said...

blog ayu?? memang ayu...*wink

NiSha said...

hye..

datg melawat dr blog abg Ben..

and dah tlg bagi ikan2 makan..

singgah sama kat :

http://heandsheloves.blogspot.com/

>nisha<

Afaf CyNofa said...

singgah dr blog abang ben..
n follow u..
keep blogging yaww :)

ayuhidayu said...

cik ayen>>tq jenguk..u 2 keep bloging
cik sue>>trimas :)
dea>>da folow ayu belom?? ;p
bun>> owh spotchek, tq dear..
mas.asaari>> tq banyak2
riez>>tq taw..nanty dtg lagi
lulu> u pown cantik lol
sha>> tq nanty bg makan lgik erkk hehe
cikgu mata coklat>>tq2
kei>. slmat dtg..nanty i folow u....

Prince said...

"nice entry tau... dtg dari blog abg ben.... jom bce petua orang2 tua tntg soal kecntikan tubuh badan..."

ayuhidayu said...

prince...kasi laa link..tq..dh folow belom ?

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....