Thursday, March 3, 2011

PASAL POTLUCK SEMALAM

kak syifa bawak cup cake..sayang nyer nak mkn
pix ni aku amik mase dalam lift nk p tingkat 3..hah korang tgk dah macam nak p picnic kat p.dickson kan.....hakhak
nasilemak lak sponser from pn. kim
ade nasi lemak, kek cokelat, nasi kerabu, yang penting mee bandung muar laaa
eh.. eh nk jadi m0del lak budak nie..sila pedulikan minah yang pakai baju merah ityu...ngeee!
nampak sedap kan.tp aku dapat rase sikit jer....buah nie sponser by en. suhaimi n cik syifa
2 org model sedang promosikan makanan malysia..hahaha
hah itu bukan semua yang aku publish.....
sbb banyak benor makanannyer..ade spegeti, kek cokelat, nuget, tosai..dll.. dah 4 kali aku kua masuk toilet..saket pero sangat...n aku mmg menyesal makan banyak-banyak..sian perut aku..bergelora dalm perut..semua aku nk ngap kan..hah kan dah kena merana aku sekejap petang smlm....tobat nanty tak nk mkn banyak2 dah!!!!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....