Wednesday, March 2, 2011

Last Day Mari Sertai Kontest SyoknyerBlogging





jom..jom..jom heboh-heboh...jom masuk contest..yahoo ade pertandingan menulis esei..tp mahu yang terbaek..aku masih mahu menceburkan diri walaopun aku still tahu yang aku xkan menang...(buat muka beserah)..




lalalala td masuk kat chatroom syoknyerblogging alah yang komuniti blogger masa kini tu...tibe2 aku terperasaan msj yang dihantar oleh hincik thalhah...die cakap cm gini......








"Salam ayuhidayu,
maafkan sy sekiranya mengganggu. Hari ini merupakan hari terakhir untuk postkan entry untuk syoknyerblogging kontest http://syoknyerblogging.com/showthread.php?tid=452. Anda masih mempunyai peluang sehingga pukul 12 malam ini. Jangan lepaskan peluang. Hadiah menarik menanti http://syoknyerblogging.com/showthread.php?tid=452 . Selamat berkontest kawan2.. Smile"


so tanpa membuang banyak mase aku pon join lah...sampailah aku menulis entri khas nie..jeng-jeng aku menulis entri ni..
syoknyerblogging mmg best la...sbb kite ley dapat banyak kawan bloger gak..dorang nie dah laa ramah tanah -tamah .. kat situ ade misz ayung....neslo ais n banyak lagi.....(spe2 member yg aku xtulih jgn kecik aty noh..)

kat sini gak kite ley promote blog kite taw....huhu selain menambahkan folower..kite gak dapat kenal ngn member di alam maya..law dorang wat gathering kan ke boleh join...huhu best tu..so ape lagi jom laa join...masa tgl lagik bpe jam sbb  kontest nie abes smpai mlm nie aje..so cepat2 taw....yuhuuuuu senyum

di taja khas oleh Fivio.com dan maribinablog.blogspot.com


No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....