Wednesday, March 9, 2011

:: koporat day ::

assalamualaikum...
hari ni hari kedua keja...best..sbb hari isnin aku cuti balik kampung
 tanam jagung...boleh jumpe mak ayah dan budak nakal sorang..amirul....ala adik aku laa.
bukan pakwe oke..sampai skg aku still xda bf..ok takpe juz porget about that...


arini hari rabu. . so kena pakai baju koporat..tennggg...1st time aku pakai baju sejak 6 bulan keja..wah bangga lak aku...mane tak nye...baju baru der...baru dapat minggu lepas..hari jumaat tak silap...kena bayor 60 hinggit....abes duit gaji..takpe barang tu aku guna kan..kira tak lah membazir...
.nk tgk baju nye..kejap eh....taraa......
teka, bju sape paling putih ..hahaha


cumil x...cume xnmpak laa sgt kan..kire oke laa..aku pakai bju putih matchingkan dengan tudung dubai kaler itam..wah menawan..perasan tol ayuhidayu nie..wakaka


iye, tulah member-member aku kat opis....terbaek..sehati sejiwa kan..pakai baju yang catek nie..ahh perasaan lagi...kuikui....gambar nie diambil mase kat tingkat 3..ate kena try baju lak..baju tshirt untuk promosi..perghh guwa kena pakai der..sbb ari jummat nie waa kena keja luar ade promosi kat PWTC tuh..jom jemput ramai2 yer... nk jumpe aku pon bole...huhu k laa..nk buat keja..pasni nk g lunch kat uniten..jom2...


^_^

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....