Monday, March 14, 2011

TAHNIAH ABG NUAR DAN KAK ANA



yuhuuuu..smlm aku balik dr maran pahang, huh penat sampai hari ni nk keja pon rase letih x hilang- hilang lagi..dengan bangun lambat nya pagi tadi..teropoh gapah aku siap.. tp sampai jugak aku kat opis nie..alhamdullilah..


semalam eh bukan hari sabtu petang aku ikot akak de ke kenduri kawen kawan sekolah die dulu..abg saiful anuar dan pasangan nya kak ana..kenduri kawen tu kat maran, pahang..jauh? xlar sgt 3 jam cm tu lah..aku tak lah terasa penat nya sbb bukan aku yang drive..aku hanyalah penumpang belakang yang suke cakap-cakap n zzzz jer... wakaka
ayu sedang tdio...akak aku sempat snap..siot ar

aku terbangun dari tdo pon sebab kami berenti kat petronas yang besar sebelah highway tuh, hah itulaa 1st time aku jejak kaki kesitu...kat situ ley lihat pemandangan yang segar.. macam gambar nie
i kat atas bukit taw..huhu
highway ke pahang.
ahh lambat lak geng konvoi nie...act, kami tunggu pengantin kat sini, sambil tunggu geng-geng yang lain kami eat-eat first kat petronas tuh pastu  pasang reben, hah baru nampak cm konvoi kan..hahaha..terbaik laa....
makan roti + milo kotak aje =,=

abg de tengah ikat reben....

geng konvoi

pengantin yang berbaju biru
setelah semua berkumpul kami memulakan perjalanan ke destinasi pilihan..hahaha sampai maran dalam jam 7 petang soo.. dapat kunci terus ke homestay..siap-siap nk ke masjid lak. nk tengok si abg nuar ni nikah..hahaha bape kali agaknye si abg nuar ni akad kan....punya laa kelam kabut siap.. sebab ramai kan nk pakai bilik air, mase mandi pun terhad der..wa cinabeng..hehe tapi aku tetapcun..lol!!(  muntah la sekarang)

aku n ya mlm akad nikad..
malam tu aku pakai baju kurung oren..baju biase jer sedeih sebab xda baju baru T__T hah mula laa nk sedih nie..ok lupekan..malam tu jamuan nye makan nasi n sup..aku xmkn pun sebab dah makan kat homestay tadi..aku cuma minum tea o suam jer...kat bawah ni gambar mase makan-makan mlm tu.. 
tgk si datin tu makan ape..

anak kak lia..selalau aku panggil die abg jer..peace abg

so abg nuar nikad dalam pukul 11.30.. bapak lama lah.. dalam ngntuk-ngntuk aku still ley tahan mata..

abg nuar n kak ana menunggu dengan penuh debaran...wakaka
tahniah abg nuar dengan sekali lafaz, kamu dah bergelar suami orang...jgn nakal-nakal lak lepas nie ea..so abes je majlis tu dalam pukul 12.00 mlm...wah tengah malam abes wehh...kepala dah mintak disorongkan bantal..aku tdo dalam pukul 1 lebih macam tu....


pagi ahad....harini laa majlis nye...wakaka aku bangun lambat oh!! semua dah bangun..siap-siap pakai baju kaler purple..u see..u see..cantik tak ???
taraaaa
aku ^_^
jom2 g kenduri ramai2...hah ni plak gambo aku ngn signboard homestay nie...umah nye pon beso-beso. selesa lah.. haha ni time to snap2.. tgk lah pic aku ngn anak kak lia nie...
             
kakak aku ngn anak2 abg amy




tq puspanita



adik beradik
selesai sesi bergambar di depan homestay..kami pon gerak laa...rumah pengantin dengan homestay kami x lah jauh.. dekat 5 minit dah sampai....huhuhu so pergi makan dan jumpe pengantin dan balik...hah ni nk tepek sikit pic aku mase kenduri hari tu.... hehe 

bye-bye.......(@_@)

2 comments:

AYuNG said...

wahhh..jauh bejalan..:D

ayuhidayu said...

aah la akak..baru balik dari maran nie..heheeh tgk owg kawen aje..meramaikan majlis..hehehe

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....