Thursday, March 24, 2011

::sate & booth::

....Salam uol..
hari ini aku penat sangat tapi beshh
...kuar opis pukul 5..terus lepak dengan syida n kak syifa..kemana??
hah kami lepak dekat Maulana Sri Serdang..wakaka lepak tapi dalam hati x cukup duit
...yelah dalm wallet ade rm4 jer bai..tak gaji lah..nasib ade kawan baik ..
haha kak syifa dengan si syda nie...
""hah sy nk neslo ais"" order kat mamak tu
..lepas tu ade lak otak-otak  ..yang si syda nie  teringin mkn sate hah mkn....
lepak + gosip-gosip tambah dosa sikit kihkih..
.memang bergelen-gelen la dosa biarkan janji aty puas..yerla banyak sgt kami nk luahkan hati ke hati. . . 
lepas lepak-lepak-lepak...
datang lak geng kami dari opis..ade si nizam..en. sharul..jaz n en erwan..wah open table lah...semua en. erwan banje.
tq en.erwan...
ngeh..ngeh... =)
-
-
-
-


makan-makan ciken wing, sate pastu tambah lagi satu air..hah ni aku oder tea o ais
gelak sama-sama..release tension....
memang tension tadi..
teramat tension..
----
------
-------
curik dr google

selepas xtvt mengenyang kan pewot..kami gerakke dewan besar UPM.
sok aku kena bertugas weyh..ade education fair esok...
cam mane nk tugas wey...
rase nk bangun pun susah esok
dengan barang tak packing lagi..yerlah sok aku nk ke pahang..ade kem kat eco dusun...
aduhai...badan-badan tolong jgn penat sgt eh...
hehe pujuk diri sendiri
ape la aku merapu meraban nie..
tapi siap gak entri nih..
hehehe =)






No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....