Wednesday, April 6, 2011

aku benci ko sampai mati!!!!



hello
terkejut dengan tajuk aku..hah memang..hari nie hari geram aku...aku benci ko!!!..
ade hamba Allah memang menguji tahap kesabaran aku....die gelar aku sahabat die..eh sory sikit aku xde sahabat macam ko lah..
dan ko adalah silent reader belog aku..hah pedulik ape aku..ko carii nahas dengan aku...dulu kan..
ko ingat aku akan diam ker..sory weh.....
ni antara hal aku dengan nad..
ko xpayah nak sibok, susahkan diri ko, copy n paste aku nyer entri.
pastu canang cite kat orang yang ko tak puas hati dengan aku.....beb...ko sape?? nie masalah aku dengan nad..untuk pengetahuan ko aku tak pernah harap belas kasihan nad untuk tumpang kat umah kakak die lah..sumpah aku tak pernah cakap.......
yang ko sibuk sangat nak amik tahu hal aku.. nak cite kat belog ko pasal aku..pasal aku tacink-tacink dengan nad....eh ko sape?? ko yang tibe-tibe buat kesimpulan yang tentang aku....ee benci lah...law korang yang silent reader xcayer ape yang aku cakap cube korang bace belog die...entri aku yang die copy..klik kat sini

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....