Tuesday, April 5, 2011

lima ploh hengget!!!!

haha free-free dpt 50, rezeki dr langit. . . 
.ni lar name nyer rezeki...aku dapat limaploh weyh..bagi korang yang banyak duit mesti xkesah nyer dengan nilai RM nie..ahh lantak korang lah janji aku dapat..xsia-sia si syda paw alip td..alip adalah anak kepada touke cafe park view kat bawah opis aku nie....syda dalam nada bergurau xsangka lak..
si mamat ni bagi..selang bape minit 15 minit maybe..aku cari lak dak alip nie..


"nah duit ko" aku jumpe die n bagi...
die kate lak "nak ke tak nak" 
aku jawab laa "nak lar"
"so amik la"
aku pun sapu lah....


tapi aku dengan syda still di xcaye, si alip ni bg kami RM..baek seh..(alah ayu ni dan-dan cakap alip baik)
kahkah,,biar lah, aku lipat lipat duit tu, aku letak kat dalam walet pink aku....nak simpan jer duit pemberian owang nie, mane taw kley beranak-pinak duit tuh..hhihihi

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....