Monday, October 11, 2010

Dugaan buatmu adikku..

Amirul Ashraf, 
ketahuilah kamu, aku amat menyayangimu.. kami sekeluarga amat rindukan kamu yang dulu..gelak tawamu...
amir, semoga kamu tenang, kamu ditempatkan disitu hanya untuk rawatan..aku percaya pada Allah bahawa kamoo akan sembuh satu hari nanty hanya masa yang akan menentukan nya..aku cuma berharap kamu lebih kuat semangat dan banyak bersabar dalam menjalani dugaan hidup ini..mungkin ini ujian Allah buat dirimu..
bersabarlah wahai adik ku..
Amir ku sayang,
jangan risau kami akan selalu mendoakan kesejahteraan kamu..
kami juga akan kuat untuk kamo..kami semua sayang akan kamu 
wahai adik ku..
dengan kehebatan doa kami..doa mak..ayah, akak de, ya , yang nyah dah juga aku kakak mu (ayu) serta sokongan abg sharol dan kawan-kawan kamu khas nya len. zuhu, .angah dan sahabat2 mu...
Ya Allah dengan keikhlasan doa kami dan kesabaran kami, engkau sembuhkanlah die ya Allah, perkuatkan lah semangat nya..pulangkan die yang dulu kepada kami ya allah dan hukum lah mereka yang bersalah dengan seadil-adilnya..amin ya rabalalamin..sesungguhnya Engkau maha berkuasa ke atas sesuatu..
my lovely boy



4 comments:

AzReEnYuSoF said...

kenapa dgn adik ayu?

(azreen VF)

ayuhidayu said...

adik saya sakit awak....

ayuhidayu said...

adik saya sda ok sekarang..alhamdulilah

ayuhidayu said...

alhamdulilah..die semakin sihat..berkat doa kami..

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....