Wednesday, September 29, 2010

tempat keja baru saya..

salam semua..huh agaknyer sudah lame saya  tidak menjenguk-jenguk ke laman blog saya ini..huhu bunyik cam skema jer kan...

tp mmg betoi laa ku dah lame xmenulis blog nie...waaa aku bz giler skg sejak tukar tempat keja nie... tp mmg best dapat keja kat tempat baru...bos pon baek..happening laa kat sini..mmg gempak..hahaha
tp masa aku lapor diri aritu mmg nervous giler yela..aku sorang kat bangunan yang besar nie...cam loneranger lak..huhu..mmg mencabar ..dah r tak tau ape2 cam org kebodohanlah..tp xde lak bodoh sgt...aku ley cover lagik muka aku tuh..huhu ..ceh..muka aku steady jer taw...tp masuk hari kedua sampai laa sekarang (mcm la lame kan bru seminggu aku keja sini masuk lah hari ini)

kat sini bnyak perkara yang aku belajar..n banyak orang-orang besar yang aku jumpe...
huh ase bangga lak dapat keja kat bangunan pentadbiran UPM nie..huhu

ermmm dah xtaw nk tulis per ..t aku free aku tulis lagik k
adios..

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....