Wednesday, October 20, 2010

pendiam?? ten..ten..bertukar

hi2...diam tak diam dah nak masuk sebulan aku kerja kat sini..keja pun best gak tambah dapat ofismate yang sememangnyer sempoi x hengat..huhu tambahan lak aku dapat bos yang very-very baik laa...huhu alhamdullillah..
nie plak pix2 aku bersama-sama teman-teman opis di BPP (Bahagian Promosi dan Pemasaran UPM)
time jamuan raya opis kami



yg baju kuning tu boss i taw...cantik kan...

member opis i sume sempoi2 taw..
so itulah teman-teman aku...and aritu ade lak staf baru masuk name nyer shida...so bertambah lagik laa aku nyer member opis...berkenalan ngn die..tibe2 lak aku jadi peramah..hahaha..ye laahh 1st time masuk dulu aku pendiam woo...cakap bile perlu jer..hehehehe tapi sekarang dah berubah aku lak jadi yang kuat cakap....huhu tp aku cakap perkara yang berfaedah jer lah..hehe (ye ker  ayu??)























No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....