Thursday, May 26, 2011

MY B!G DAY lah . .

Salam dan selamat pagi semua blogger + reader...
korang sihat..moga-moga semua nya ok...
sebab aku ok..harap korang pun oke eh...
lalala aku bru konvo..yeah 21 Mei hari tu aku konvo..
alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar walaupun petang tuh hujan..lebat gak lah....
takpe itu semua rahmat kan . .
aku nya konvo sidang kedua..petang Sabtu tu..start dlm kul 2.30.graduan masuk dewan lah kan..
so mak aku dan akak de yang masuk dewan..ayah . tak nak masuk sebab die batuk..kurang sihat plak...hehe
abg sharol. abg de , amir n ayah dok luar..tengok je la aku kat skrin beso kat luar tuh..hahah tapi adik aku amir kecoh die cakap " xlarat nk tunggu kamu" lambat beno kua nya" . .hehe sian die..
graduan kuar kul 5.00 ptg..semua serbu ke arah ibu bapa masing-masing..aku dapat bunga..mak aku bagi taw..best...haha bunga yang cantik...n then..aku jumpe aku nya kawan-kawan time study..
ni kat bawah ni pix aku masa konvo..tengok n komen taw..tq sayang ..

time ni ngh make over..tq akak de
insan yang memberi semangat utk aku terus belajo...tq mak


insan yg selalu bagi duit for aku belanja utk aku...hihi tq ayah syg
abg de, aku. akak de
hero-hero dlm hidup aku



ayu n amir
ni mad..die sidang pertama..so lepas die konvo aku lak kan..
muka aku bru kuar dewan ..~lapar~ haha

wit hunny
i got flower..mak kasi taw
tara....geng angkat kaki yg tak tahan tuh..kahkah
wit ejad....
sekian....


p/s>> ayu time ni senyum jer memanjang..hahah bangga

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....