Thursday, May 26, 2011

Hari Raptai hari tu . .

salam ni nk cite pasal hari raptai time konvo..cite dh lame tapi aku nak cite jugak kat korang2,,,lalala
pagi tu 7 suku aku dh bangun..walaupun malas nk mandi..sejuk tol uma hunny..yerla die dok kat berek polis..uma tinggi kan..aku gagahkan jugak lah nak g mandi.si sue tdo lagi die kan raptai ptg..bestkan idop ko suraya oi..

selesai mandi aku siap-siap....bekpast..ayah hunny dah sediakan sarapan..beli nasi lemak..adoi pakcik..sy tak makan nasi lahh..takpe aku mkn sesuap dua..abes pantang..pastu mkn popia basah.pergghh sedap seh....minum tea o..so dlm kul 8 kiteorg kuar nk ke poli..usop member kelas amik aku ng  hunny..taraa...dah sampai kat poli..wahh poli dah baru..dah di renovate lagi..gagah perkasa lh kan..hahaha

so dah samapi kena beratur cam dak-dak tadika tu..hahahah "sila ikot jabatan masing2 erk..skema sungguh......"
ade lah sorang 2 pegawai tuh cakapkan...kihkih..aku jumpe kawan-kawan lame aku....jumpe myrul...waffy, kak dayah , yana..dan ramai lagi.....
SIT..ohh my batch!!
belakang dlm barisan tuh semua member kelas SIT
dlm barisan pun nk snap jugak
aku ngn hunny bunny
oke selesai..semua bakal graduan kena masok dewan..wakak berbaris..so ni plak gambo dlm dewan...dengar taklimat punya lah lame..nasib ...
hunny ni msj ngn botak je..
yer sy lh yang duduk sebelah awk...
ps..psss..hunny pandang sini lah
selesai raptai dalam 12 tengah hari...so kena cepat-cepat yang laki cepat gi solat jumaat...yg pompuan rest..tdo....
hahaha memang petang tu aku lepak kat umah hunny..aku tdo jer..penat n ngntok....pastu lepak-lepak..petang kami karok..abes la satu berek dengar sore aku yg ntah pape nie..nasib la korang ....xsabar nk tguu hari esok ......lalalaal



p/s>> tqsm kawan..bg aku lepak kat umah ko ....syg hunny laju2......

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....