Tuesday, June 28, 2011

HARI SUKAN SI PINA . . .

Ni cerita dh lapok but im still nk masokkan dlm belog ni jugak…
Yey amoi si pina ni sport day…tapi si acik ayu ni penat  balik dr kuala Selangor semalam tuh pun x habes lagi ...
comey anak sedare acik ayu ni

Tp semangat berkobar nk tgk si kecik tu bersukan…
Sport day tu kat Taman Wetland Putrajaya..dlm pukul 8.30 aku akak de n abg de sampai..dh Nampak 2 khemah kat tengah-tengah padang tuh..bestt..dah lame aku tak tgk budak sek sukan…kalo iyer pon time aku sek lah dulu itu bukan aku tgk org but aku yang bersukan…itu citer 3 tahun yang lepas la..
(merepek meraban pulak ni kau nak cite pasal ko sukan ker amoi acik ayu oiii)

Sampai jer budak2-budak Smart Reader Kids ni dh nyanyi lagu negaraku…lagu sekolah dorang..wahh best oo..si anak sedare aku ni semangat benor..terbaek lah pina..pastu kami cari tempat teduh sebab time tu matahari tgh naek kan..panas nak mampos…aku ngn pakai selendang ala-ala hana tajima nyer…haha rase kan xpe nak cantik mmg camni….ramai gak la turun padang ari tu bagi sokongan kat pina…papa mama die..iesha aqeef gomok…ya ade…abg yo ade ..kak lia ade..khalishh ade..si mya comel ade..tambah lagi si mak ude (akak de aku) n pok de (abg de)…hah itu la geng kiteorg..ramai kan…
acik ayu

So bile si pina ni  memulakan acara..para penyokong mmg ramai laa kan…
(geng-geng makcik die) hahaa over sgt…acik ayu pon ape kurang nyer..menjerit name pina..pina..pina..
Si pina pun best jer ramai yang menyokong..
tgk mak ude ngn mama pina tuh


Part yang pling best tgk si amoi pina ni menari..haha kelako..dalam gelak-gelak tu kuar gak la air mata aku..terharu dh beso budak pina nie…boleh menari lagu waka waka syakira lagi weyhh..hebat tak anak sedare sy ?? hebat kan ..

Start kul 11..kiteowng dh penat…si aqeef pon rimas..muka nk tdo jer..lepak2 kt tepi padang tuh . . best ramai gak la parents2 budak2 sek ni…aku lak ngn akak de n abg de sempat wat photoshoot kat tgh2 padang tu…nce view beb.. xcaye cer tgk gambo2 nie..terbaek kan
ngn abg de

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....