Tuesday, June 14, 2011

novel baru + mkn mlm

assalamualaikum..bosan sungguh hari ni..keja x banyak sangat..aku banyak on9 jer..bosan jugak bile takde keja nie kan.. itulah manusia bile banyak keja merungut... bile takde keja bosan plak..haishh spesis aku laa nie..aib bukan nak cite pasal itu maa...aku tak sabar nk balik nie..nk bace novel terbaru bagi aku laa.tajuknya  Kasih Ke Syurga..waa best..setelah aku berjaya menamatkan pembacaan novala hari tu..ending yang best..ala novel Bukan Tak Sudi tuh...terbaek..nagis mokcik wakak tacink betul aku kan..biase laa aku memang mcm ni mudah nangis cam watak si heroin dlm novel tu...


sekarang aku nk bace novel yanh kedua hope enjoy..alamak mlm ni aku nk kua mkn ngn akak syifa n syda...well kiteorang dh lame tak date bertiga sebab keta akak rosak..ok laa bye

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....