Thursday, July 14, 2011

PoLo & nyaris tak hilang ..=(

Petang tadi aku jogging .. with erin dengan ekin..macam biase laa kami bertiga..kalau petang free, masing-masing roger each other...dh free mcm petang ni so amik keputusan untuk jog..bestt ahhh petang nix de kelas..kelas with en Ikmall tu batal...haahah besttt....^_^

GENG JOGING

selalu kiteorang buat 3 round..terer kan...itu pun kejap-kejap jog ..kejap-kejap jalan..jadilah daripada aku jadi salah seorang “remaja”yang date @ tercongak kat taman..ade yang melangut tengok orang jogging . .bukan dapat ape pown..ini kalo orang lalu jer..pasti usha atas bawah..pandang pelik je...yang ko tu tak jog..pastu nak pandang orang yg jog tak puas hati apsal??....bile tgk org lain jog..ko gelak-gelak..kelakar ker weyhh??
Hahaha tapi aku rase best laa jog nie...ni baru hari ke4 aku jog kat padang polo nie..macam-macam manusia aku dh jumpe..dan tadi mase aku wat sit up ..ade someone tertinggal kunci keta..wa cakap lu..nasib orang yang baik hati macam aku yang jumpe kunci tuh....jenuh jugak aku n ekin pikir camne nk cri owner kunci tu..ekin cakap..tengok muka orang yang cam cemas..maybe itu orang nyer..tu semua firasat “bodo” si ekin tuh...yang aku plak nak kasi jer kunci tu kat balai....(area situ ade pondok polis)..last-last..ade gurl ni..cina tak silap aku ngh lari-lari anak kat tempat aku sit up..kompem budak tu laa tertinggal kunci...so kiteorang pulangkan....nasib ko jumpe kunci keta tu..law x balik kang ko jalan kaki laaa..hehe...

Ni plak cerita pagi td...huhu pg tuhan nak uji aku kot..cite nyer cm ni..hari ni aku ade taklimat disiplin jabatan...so aku pergi awl...dalam 7 lebih dh kua..boleh plak time aku merempit tu..aku nyer kad matrik tercabot...diterbangkan angin...nasib laa aku sedar...kat depan asmara kamsis lak tu...huh so aku kena u turn..korang bayangkan lalu lintas yg sesak pagi td tu..aku ley bawak slow-slow...nk cari kad matrik punyer pasal..dah laa jap lagi ade perjumpaan...fuhhh 2 kali round bru jumpe..hah nasib-nasib.....syukur alhamdullilah ....
mknan yang diberi mase taklimat..jadi lah


Ayu>> serik nak pakai kad matrik mase merempit ..

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....