Tuesday, July 12, 2011

~Rushing + MCD~

salam semua ..
hari ni lunch kat mcd ..sebab nk online..pikir-pikir if aku online kat cc..mesti mahal..yerla..mesti duduk berejam-jam dlm tu kan..sok aku bincang dgn ekin roomate aku..pas kelas terus nk ke MCD..td ade kelas fundamental of operating system..tp kelas tuh kejap jer..sebab nota hape pon takde lagi..so lecture lepaskan kami kua awl..aku pun merempit laa balik uma jap..sebab nk amik laptop utk bawak ke MCD kan..last-last aku nyer wakil kelas col..si topek tu lah..bgtaw ade perjumpaan PA lak ..(PA=Penasihat Akademik)..so rushing laa aku dengan si ekin nie..hampeh...buang minyak motor jer kan ...aishhh..


sampai kat jabatan aku...pergi ke perjumpaan tuh..kena isi borang maklumat pelajar je pun ...aku pun isi lah..wakakaa semua butiran nak taw..aku dh laa pelupa..umur adik badik pun nak taw..so aku kol la akak aku yang sulung..si mama Aqeef tuh....hahaha kelakar..sebab die pun lupe umur die..ape laa nyah aku nie kan....umur sendiri pun tarak ingat..hahaahah klakar...gelak beso aku kat dlm kelas tuh .....


lepas abes..aku mengambil langkah lagi untuk ke MCD...laparrrr dan panas..sok sampai jer trus lepak kat dalam..ade ekon kan..hahahaaha oke nie pic guwa kat MCD tuh
meh makan-makan
ayu>> hari2 mkn MCD ..BOLEH GOMOKKKKK

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....