Saturday, August 27, 2011

yer CIK AYU memang peneman yg SETIA

alhamdullilah..
aku selamat sampai kat umah mak..serius tak sangka.sebab aku plan aku akan balik esok pg...(hari sabtu)..tapi tadi abg n adik aku dtg uma sewa aku..kami berbuka same-same . .dan pergi shoping juga..sebenarnya aku dan member aku memang ke green town .dan misinya untuk mencari shawl si anim..nasib jumpe..susah betol nak cari colour yg matching dengan baju kurung kan...hampir seluruh kedai kami teroka... =.='

lepas mencari shawl..beralih arah pula mencari baju melayu ejad..nak colur oren saiz s...wow..ingatkan sennag lah..sebab dah melambak-lambak baju melayu yang di gantung kat situ..tp haremmm..susah betol.last-last cabot..pergi kekedai baju berhampiran..dann taraaaaa.....si ejad dh jumpe baju raye beliau *_* . .  dan baju tuh aku yang tolong carikan..so ko kena lah say tqsm ayu huwahuwa..

selepas aku teman member-member aku...aku jadi peneman untuk 2 orang lelaki ni pulak.. abg dan adik aku.. dorang ni pun mencari baju raye..nasib laa senang...jumpe dan teros beli ....
lepas adik aku shoping segala bagai barang die..iaitu songkok..kasut dll..kami ke medan gopeng untuk berbuka pose...rushing jugak lah dgn jalan jem..ee tension...lepas berbuka teros adik ajak aku balik kg...die akan bawak mtr.. aku plak nek keta ngn abg....hmmm best kan..tggl lah ekin sorang2 sementara die tunggu papa die amik...dan sekarang aku dh ade kat umah mak aku..yey rayeee.....
=) nak nyelit jugak!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....