Monday, August 15, 2011

yuhuuuuuuuuuu

Assalamualaikum...
hai readers..lame dh aku tak hadap belog kesayangan aku nie...
tak berupadate...so sad ..=(
buakan ape ..aku bz yg teramat sgt..asgment banyak laa.
latihan laa..nk hadap lab lah..macam-macam ade kau..
dan sekarang 1 malam ni aku tak de asgment walaupon esok aku ade kuiz..ahh xkira-xkira..aku nak tdo awl gak mlm nie....
nak tdo awl..
nak tdo awl..
selalu nya aku start tdo kul 1..
pastu kena bangon sahor kul 5pg..pastu kena siap ke kelas jam 8..
aduyai xde mase tdo langsung..
ermm skg ni aku oke..cume hati aku agak sakit laa
sakit aty
dan panas hati..bengang laa.,
amaran keras>> jgn cari pasal dengan budak Perak ..Eh emo lak aku ni
ok nilar pic time aku study +buat asgment..kasi layan

sedang tekun study math..si anum snap pic nie....

teliti kan cik ayu

si anum

aku  dh perasan anum snap pic aku..so muka nak senyum je la kan =)

n mood aku skg layan lagu raye jomm...



No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....