Thursday, September 1, 2011

3 Syawal. .

Sudah 3 syawal...masih seronok dan beronok-ronok tika dan saat ini...sudah lame x hupdate blog tercinta ini..sangat rindu... al maklum lah aku bz  beraya..adik-beradik pun penuh kat umah ni..baru smpai ..sungguh riuh di sini..mak gembira anak cucu samapi..termaksuklah aku..aqeef sampai...cian anak kecil ini..die demam..rindu demam aku terbalas bile dapat tgk muka aqeef...rindu sgttt!!!!!!  ..hari ni aku plan nak beraya ke rumah member-member sekolah menengah..tapi sampai sekarang member lain tak roger-roger..ntah jai entah kan tidak..cadang nak berkonvoi lah kan ...ermm



2 syawal . . .masa untuk kemas rumah..hari ni 1 rombongan dari belah ayah datang..wow 6 keta dtg..semua adik beradik ayah..dh bergelen-gelen air aku buat..penat beb tp best sebab ramai sedare mara yer x..heheeh semlm jugak aku nyer bestfren dtg  ngn geng aku mase sekolah dlu..ada ahim..faiz...ieya..azmira...awie..hehe meriah..aku seronok sangat korang dtg... =)
dan mlm tu aku ker uma mak nyah...umak akak sedare mak kat salak stesen. .pergi dengan adik mak..chu n famili die..3 keta semua..sebab akak aku no.2 baru sampai..so beraya lah kiter...sampai uma mak nyah ..makan nasi impit dgn lontong.sedaaappp..aku dapat duit raye..hahaah memang best..untung ar jadik student nie..muahahahaha..lepas ke rumah mak nyah ..ke rumah pak loi di sg siput...mkn kuih muih kat sana..aku asyik mam kerepek pisang sama simpul kasih tu...yummmy...



samapi umah..semua cari nasi..haha kelakar....dah makan banyak td..kat uma masih nak nasi..makan ngn sambal tempoyak pon jadi..sedapppp...sape yang xsuke tempoyakkkk...mmg x lalu lah nak makan kan...lepas makan lepak2 lagi dengan sepupu sepapat...borak-borak..hampir setahun tak jumpe kan....tapi aku xramai sepupu lelali..semuanya pompuan ajer....huhu anak gadis..^_^  mata hampir ngantok..so zzzzz



ayu>>>>esok 4 syawal update citer baru lak omke blogger!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....