Monday, August 29, 2011

keBOM saNa sini . .eee geram!! tau lah esok raye dude . .

assalamualaikum..
=) yey esok raya ...kat kg aku ni dh macam berperang lah pulak...kebom sana kebom sini...bingit sangat-sangat..yer memang esok raya..excited sangat lah pulak budak-budak remaja sini..tak salah main mercun or meriam..tapi berpada-pada lah..memang aku tension lah kan..x henti-henti masalahnyer!! bukan aku sorang jer tension ..mak.. n akak aku sama naik..ee aku rase nak cepuk jer budak yang main mercun tuh...tak tahu bahase penat ker hape...excited terlebih...dan time aku wat entri ni pon bunyik meriam masih ade.....
ee geram pulak aku ni....


apa juadah korang untuk raye esok..kat uma aku..cam biase ade rendang daging..mak aku buat..dh siap pon..
pastu nak buat bihun sup...dan sekarang mak aku bru jer letak segala ramuan kat dalam periuk beso tuh..huhu. xsabo rasenya nak mkn bihun sup ..sok plak aku nak buat sambal kicap ..huhu...so sape-sape nak mkn bihun sup.meh ar sini..datang lah ke teratak uma Che E erk..hehe ^^!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....