Monday, August 29, 2011

kuala kangsar...ke pasar je pown

assalamualaikum....tadi aku ker pasar di kuala kangsar..tiap-tiap tahun sebelum raye..tugas aku dan adik beradik aku ke pasar beli barang untuk persiapan menyambut raya . . beli ayam..sayur ..ikan..macam-macam..orang punye lah sesak..masing-masing cari bahan untuk memasak...mencari kelengkapan untuk membuat rendang ..laksa..sup..dan segala bagai..td aku nampak beratur orang untuk membeli santan. .wah-wah..nasib lah kat uma aku bnyak kelapa@nyor . .senang xperlu beratur segala bagai...lalala
tp nak beli ayam pon kena beratur...nasib lah kan..terpaksa tunggu...



settle jer membeli keperluan..aku pun jalan-jalan dengan akak aku..saje jer pun..sebab dh rupe jalan TAR kat situ..semua bukak kemah jual pelbagai barang..dan aku saje cari shawl untuk dimacthingkan dengan baju raye aku yang kale ala-ala mentari senja tuh..fulamak..terbaek nok..jumpeee..ape lg...tak tawar menawar pon...aku bayar je la akn..mampu milik..ceewah...pastu aku beli sehelai tudung syria..ni aku nak buat tudung untuk p kelas nanty..=)


tibe-tibe plak aku boleh senggugut td..sakit plak perot n pinggang aku..sah laaa ni aku peot...damm aku xdapat pose hari-hari terakhir ramadan taon ni..=( . .xpa lah apa daya aku kn..hanya menahan sakit jer laa..dan saat ni aku masih meniarap  mengadap lappy n menahan sakit pompuan ni . .0_o


ayu>>>> aku raye dulu dr korang ..muahahahah
selamat ary raye *peace*

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....