Friday, September 16, 2011

ENTRI EISHA DAN BALIK KG!

si kecik yg buat peace tuh adalah eisha getgie

Salam..dah tdo ker..relax laa...esok kan cuti..
ouhh hepyy besday negaraku tercinta..arini 16 Sept kan..harini jugak besday anak buah aku yg sulung...Nur Azia Faleesha...cucu sulung dlm family..sekarang dh darjah 3...rindu pulak acik ayu kat ko....miss u syg!!!
ermm aku cadang hari ni nk turun kl.but last-last xjadi atas masalah kewangan yang agak-agak serius..hahaha serius laa sgt...sudahnya aku balik kg jer la esok..best dapat duit..hhahaha memang minggu ni kena balik..ayah pun suruh balik..aku suka balik kampung..

  • reasons pertama boleh makan sedap-sedap...(asyik pikir mkn jer aku ni..biar laa makan free semua sedap..lagi-lagi mak yang masak kan3 >.<)
  • boleh tdor sepanjang hari tanpa ganguan ke kelas..dh cam cuti sem lak..
  • dapat duit..hahhaa ni duit belanja ayah bagi..
  • boleh gaduh dengan adik aku...sukeeeee
  • boleh borak dengan mak!!
  • boleh g mandi sungai!
  • boleh mandi kat kolah yg besoo tu...kat uma sewa ni xbest ar bilik air die..kecik....kat umah aku best...beso bang hang!
  • boleh jumpe mak, ayah n amir!!! hehehe itu yg paling best...
oke lah...rindu pulak kat kampung..aku nk tdo..sok pagi-pagi aku nak gerak..dlm kul 9...
huh x sabar..

ayu>>doakan aku selamat di atas jln raye taw..al maklum lah..aku rider sok....beshhhh!!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....